Expedit

Har förresten äntligen fått napp på Expedit-hyllan på Blocket! Jag har velat ha den till barnens rum så länge men dom går åt som smör i solsken så jag har aldrig hunnit först. Men nu så! Den som är 5 gånger 5 rutor =) Det är precis på gränsen att den får plats men barnen ska ju få vårat rum sen när Minna tar lite större plats med leksaker och så och där inne får den plats utan problem!
Vi ska få hämta den i helgen, hon som säljer den (som jag dessutom vet vem det är men hon vet inte vem jag är) är i Thailand för tillfället. Vadå avis??

Nej nu ska jag göra en till kopp te, fryser så!! Och Minna har somnat =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja de verkar gå åt som smör! Men så de ju otrligt praktiska!

2010-11-11 @ 14:21:13
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0