Vilka barn jag har!

Lillan sov från strax före 23 (sent som oftast) tills jag väckte henne vid 8 =) Tack vare att hon hittar tummen så sover hon plötsligt ännu längre! Vet inte vad jag tycker om att hon snuttar på tummen egentligen, men jag tycker om att sova ;)

Blir inget bankbesök idag, Marcus blev klar hos kunden (som ligger nära ett bankkontor) efter bara 1,5 timme så banken hade inte ens hunnit öppna. Får se om vi hinner innan dom stänger på onsdag annars får vi ta det nästa vecka.

Så nu vet jag inte riktigt hur dagen ska se ut. Inget roligt väder för promenad...
Men det finns ju en till tvätt att vika, middagsdisk att diska, badrum att städa... Så vi kan nog underhålla oss! Är mest sugen på en extra snabbdammsugning så det verkligen känns rent. Sen kanske man bara skulle leka med Minna i soffan och fortsätta titta på första säsongen av House. Eller fortsätta rensa bland mina och barnens kläder. Fixa dopinbjudan så vi kan få postat dom äntligen.

Som sagt, nog kan vi hålla oss sysselsatta alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0