Uppdatering

Minna bajsade äntligen igår efter fem dygn utan. Hon fick bara mer och mer ont i magen och va uppe längre och längre. Har inte kommit isäng förr än 00 de senaste dagarna. Igår somnade hon däremot ca 1 timme tidigare, håller tummarna att det håller i sig. Max har drömt mardrömmar och pratat massa i sömnen i över en vecka nu, de senaste nätterna har han vaknat ledsen. Går ju an våra lediga dagar eftersom båda barnen tycker om att sova länge på morgonen, men dagis-dagar är det inge kul att behöva gå upp för någon av oss.

Minna sover i sin säng nu, kände verkligen inte för någon promenad i det här vädret =( Kände itne för promenad allmänt, men hade tvingat mig om det va soligt och varmt.

Mycket möjligt att lillan sover till 11-12 så sängen lockar... Men det finns disk att diska, tvätt att vika, golv att dammsuga och tvätta, ytor att damma. Dessutom har vi äntligen tvättat tyget på köksstolarna, det blev jättevitt och fint igen, men dom är typ omöjliga att få på stolarna igen =( Iaf för en tjej som inte vill bryta av naglarna och en kille med helt förstört finger. Kom på att jag nog inte ens nämnt att Marcus finger blev så illa med självsprickorna att han fick gå på antibiotika-kur (tänker inte ens försöka stava p-ordet...). Hela fingret såg ut ungefär som en tredje gradens brännskada, jag klarade inte ens av att titta på det. Men det börjar bli lite bättre nu.

Först ska jag däremot dricka te. Är så frusen efter turen till dagis.

Kommentarer
Postat av: Hanna

skittrist väder ute idag! hade känt mej tvungen att gå till dagis om jag inte skulle ha handlar drekt nu åp morgonen, så vi tog bilen.. :) får se hur det ser ut i em. det går ju 40 minuter när vi går så det är ju tacksamt.. annars ska man ju slå ihjäl den tiden också..

2010-05-25 @ 11:51:04
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0