Svettigt

Nu har jag ganska precis kommit in från mina långa "Årsta-runda", den visade sig vara drygt 8500 steg. Toppen men jag ska försöka komma på nåt litet tillägg så att det blir 10 000 steg. Borde jag kunna komma på men problemet är att jag brukar vara ganska så kissnödig på slutet =)

Nu ska jag väcka Minna som fortfarande sover (somnade 22, vaknade för blöja och tutte 06.00 och har sen sovit sen dess, förutom att hon va lite halvvaken när jag klädde på henne för att gå till dagis vid 08.30) ge henne och mig själv mat framför ett house avsnitt sen hade jag ju tänkt ta min efterlängtade dusch. Jag ska fortfarande ta den men kom på att fjärrvärmen är avstängd idag så den är inte riktigt lika efterlängtad längre....

Sedan ska Max hämtas ca 14.30-15 och sen får vi eventuellt besök. Marcus jobbar nog jättesent idag eftersom han kom hem tidigt igår...

Så ser vår dag ut!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Men det är ju toppen! Det blir väl några steg till och från dagis också så med den rundan är ju iaf 10 000 inga problem på en dag, om det är det du har som mål.

2010-05-27 @ 13:02:57
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0