Nope

Första försöket med ersättning gick inge vidare heller. Hade tänkt att Marcus skulle prova så att inte jag råkar förstöra något genom att lukta mamma/mat, men han jobbar så mycket nu och vi glömmer bort det på kvällen när klockan är mycket. Så nu provade jag själv. Och det gick alltså inge bra. Fredag är på fredag och tiden börjar rinna ut.

Kommer jag iväg så kommer jag vara borta strax över fem timmar. Ammar jag precis innan jag åker ner på stan så kommer hon vilja ha mat 2 gånger (en "dålig" kväll 3 ggr) under tiden jag är borta. Hmm...

Nu ska barnen och jag snart åka och hämta Marcus på jobbet. Blir inte lika sent som igår, skönt! Då kom han hem först vid 20.30...

Kommentarer
Postat av: Isabel

Men hon som är så lättsam, går det verkligen inte att plocka med henne?



Blev det någon stegräknare?

2010-05-25 @ 19:19:33
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ta med ;-)



Jaha, jag som inte kollar vad jag läser men det blir väl några steg på stan iaf! :-)

2010-05-26 @ 07:52:14
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, det blir ju inge vidare för barnvakten om det bara skriks... men om hon är riktigt hungrig kanske hon förstår hur hon ska äta...



svårt det där, man vill ju inte åka iväg och veta att hon komemr att skrika. Men det kanske löser sig när din mor väl är där. Jag bara antar att det är hon som ska barnvakta :-)



du skulle inte kunna lämna bort henne ikväll eller så. Testa hur det går. Åk och handla eller något, så att du ändå kan finnas inom räckhåll, men att dom får några timmar på sig :-)



Lycka till!



Kramar

2010-05-26 @ 12:52:19
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0