Nässelutslag

Igen. Va ju mindre än ett år sen sist. Den gången va hela jag täckt av kliande utslag och då visste jag vad det va jag stoppat i mig. Denna gång är det, än så länge, bara lite på armarna och ena ögonlocken men jag vet inte alls vad det beror på. Har druckit te, sista påsen i en låda som jag inte reagerat på tidigare, har ätit två mackor med smör och skinka, samma pålägg som vi brukar köpa. Det som känns mest troligt är att jag reagerat på någon krydda i brödet. Det va en krydda jag reagerade på sist också, hon på 1177 sa att kryddor är bland det "orenaste" vi stoppar i oss, även om vi köper Santa Maria eller likvärdigt.

Jaja får hoppas det inte blir värre.

Annars så är det jäkligt tråkigt väder idag. Marcus va väldigt trött så han kanske inte jobbar över idag, håller tummarna =)

Ska amma Minna nu som precis vaknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0