Minna

Det är så kul att se hur fascinerad Minna är av Max just nu. Hon tittar på allt han gör, skrattar och pratar med honom =) Superkul! Hon har också anammat (stavning??) Superman-posen som Max gjorde jämt i samma ålder (kanske alla bebisar gör, vad vet jag) men Minna och Max använder olika armar.

En tråkig sak är att Minna verkar få värre och värre böjvecks-eksem... Distriktssköterskan sa åt mig att smörja in med miniderm så det ska jag prova en stund. Men jag tycker nog det blivit värre sen jag började...

Kommentarer
Postat av: Hanna

pröva bepanthen. fungerar på ett litet kick!



sockerkaka/tigerkaka och glass tillsammans är skitgott. gärna med kolasås på =P

2010-05-14 @ 15:58:09
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Visst hade ni redan luftfuktare? Eksemen blir ju värre när det är varmt och torrt. Vet att vi hade luftfuktare rätt ofta när vi var små av den anledningen, så det är ju värt att prova.

2010-05-17 @ 12:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0