Lite trött

Somnade 23.30, vaknade av att Max skrek i sömnen ett flertal gånger under natten och vaknade helt och hållet när han va jätteledsen 04.30. Sen dess har vi varit uppe, förstår inte hur han orkar!
han va iaf feberfri imorse, verkar som det försvann lika fort som det kom.

Minna vaknade för drygt 45 minuter sen och har precis ätit klart. Vet inte om vi ska ge oss ut nu, vi behöver handla mat nu när barnbidraget kommit, eller om jag ska avvakta tills Max har sovit lite. Tycker verkligen han borde somna snart, fast han visar inga tecken på att det börjar närma sig.... Just nu hoppar han i våran säng bakom mig och Minna ligger i spjällsängen och pratar =)

Behöver åka till apoteket och köpa allergimedicin till Marcus och magdroppar till Minna, hon har varit betydligt mer ledsen sen dom tog slut så hon va nog inte riktigt redo att sluta än.

Nej måste iaf byta blöja på Maxen så får vi se hur vi ska göra... Vore väldigt jobbigt om Max somnade i bilen på väg till eller hem från Gränby för då kommer han inte somna om hemma och han ligger ju flera timmar efter.

Kommentarer
Postat av: Hanna

4.30.. låter som hemma hos oss :)

2010-05-20 @ 20:59:43
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Jag är så less på matlagning och handling och allt vad det heter just nu och irriterad på M för att han inte skriver lista och tar tag i det. VEt inte vad det är för jag brukar ju tycka att det är roligt!

2010-05-21 @ 07:16:01
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0