Jahapp

Dagen lider mot sitt slut och den gick alldeles för fort. Precis som alla helgdagar. Vi gick en promenad i förmiddags allihop, Max gick själv hela tiden förutom från Ica hem då han satt i vagnen och åt glass =) I hans värld va det en riktig långpromenad!! Vi lekte lite i en lekpark med en "tunnel-rutschkana" som jag förgäves försökte få honom att våga åka i. Efter en stund kom det två lite äldre flickor och då gick det helt plötsligt jättebra att åka!! Jag stod inte ens med där uppe. Sen sprang han med flickorna och åkte gång på gång på gång och hade superkul!! Kan ju tillägga att flickorna inte direkt lekte med Max, men det märkte inte han =)
Stannade på Ica på väg hem och sen känns det inte som att vi gjort nånting mer under dagen. Jag har varit ute med ett gäng sopor och gamla kläder och så har jag vikt tvätt.

Vi har varit väldigt trötta allihop idag, eller inte Max så klart. Men han somnade strax före 21 idag vilket är extremt sällsynt nu för tiden, brukar vara precis efter 21...

Det kryllar av getingar på balkongen.... Lite överdrivet såklart =) Men igår kväll såg Marcus fyra getingar samtidigt och det är åtminstone en hela tiden. Och två humlor. Ska ringa Vasakronan och se till att någon letar reda på getingboet och tar bort det. Tänker inte sitta med dörren stängd hela sommaren....

Nej om man kunde få sova snart. Hoppas Max tar sovmorgon imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0