Idag

Idag har jag traskat runt på stan med min syster, och Minna så klart =) Hon sov hela tiden som vanligt i vagnen.
Vi köpte bland annat födelsedagspresent till varandra, Malin och jag, så nu har jag min stegräknare! Vet inte om jag har tio meter fritt i lägenheten så jag kan ställa in steglängden dock, kanske får göra det ute imorn. Men jag ska inviga den med en promenix runt årsta efter dagislämning imorn.

Max ska på sin första heldagsutflykt imorn =) Och jag blev helt ställd när jag kom på att jag måste packa både lunch och mellanmål. Men lite "man tager vad man haver" så blir det bra! Han kommer ha så kul! Hela eftermiddagen tjatade han om att "Max, Sssann (=Susanne=favoritfröken), Ebba, Ludde buss!"

Jag har efter att Marcus kom hem från jobbet varit på dagis och planterat om blommor. Första gången jag gjorde det så jag hoppas dom överlever =) Jag antar att det visar sig =)
Nu ska jag förbereda Max matsäck så det går snabbt imorn bitti och sen ta en dusch om jag orkar. Minna somnade precis efter 22 vilket är tidigare än på minst en vecka. Jag är grymt trött så jag kanske väntar till efter promenaden imorn istället.

Mmm så blir det nog. Jag hör kudden ropa efter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0