Helg!

Önskar jag att jag kunde utropa lika glatt som alla andra. Men på lördag är det föreningstämma och det stora vårstädet på dagis så Marcus får vi inte se mycket av denna helg =(

Det är mycket som känns lite jobbigt just nu men jag ska inte tynga er med det. Är bara så himla trött så jag orkar inte ens försöka tänka ut lösningar. Har varit jättetrött i en vecka nu, sover ju bra så jag vet inte vad det kommer från. Kommer knappt upp på mornarna och vid 15-tiden är jag så trött så jag sluddrar när jag pratar med Max...

Kommentarer
Postat av: Hanna

vårtrötthet? led jag av för några veckor sen, kundeinte få upp ögonen!

allergisk? detblommar mkt ute nu!

gravid? om möjligt såklart :)

2010-05-08 @ 21:20:39
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0