Hahaha!

Nu när jag gick in och kollade om sms-inläggen funkat så såg jag vilket fint ord som står skrivet på väggen bakom mitt huvud på senaste bilden =) Det syntes inte när jag tog bilden...

Så det kan gå!

Kom iaf precis in, gissar att Minna vill ha en väldans massa mat nu fram tills det är dags att hämta Max på dagis.
Jag satt på en bänk ute på gården och spelade spel på mobilen och åt en macka jag köpt på Ica efter långpromenaden. Nästa gång får jag ta med en bok.
Nej nu är det som sagt nån som vill ha mat!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det förstår jag verkligen. Var inte riktigt säker på om ni fortfarande använde den till honom.

2010-05-18 @ 12:46:15
Postat av: Isabel

Haha, det var säkert du som skrivit det innan ;-)

2010-05-18 @ 16:29:31
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha dråpligt! riktig kul (k)! (hahaha)

2010-05-18 @ 21:36:55
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0