Grått

Max vaknade tidigt (för att vara han ;) kl 7) och va ganska slö men börjar bli piggare nu. Hade planerat att åka till Bergsbrunna idag efter dagis, kanske åker dit iaf om Max verkar må okej. Han har fortfarande feber men inte som i natt iaf. Han tjatar om Mora Träsk men jag vill inte att han ska hetsa upp sig så han får nöja sig med barnprogram =)

Minna sover fortfarande som en stock, hon somnade strax före 22 igår och har sovit sen dess =) Hon sover oftast hela natten utan mat nu för tiden men det här är definitivt rekord! 11 timmar nu, hon måste vara vrålhungrig! Ska nog väcka henne tror jag. Hon sov dessutom nästan hela dagen igår, måste vara värmen.

Marcus är i Stockholm för första föreläsningen på nya kursen, investeringsanalyser och kapitalanskaffning mm =/

Väldigt trist väder ute idag... Men vi ska ju ändå inte ut och leka så det spelar väl ingen roll antar jag.

Nej nu ska jag ta tempen på Max och väcka lilltjejen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0