Gott samvete

Idag har jag inget dåligt samvete =) Isabel och Alva kom hit och lekte, åt lunch och fikade. Vi avslutade med att gå ut på gården en stund och där va vi kvar även efter att dom åkt hem. Minna bara sov och sov i vagnen och Max hittade andra barn (och föräldrar) att leka med =) 2,5 timme va vi ute, kom nyss in, och Jag tror aldrig jag sett Max springa så mycket! Och han springer ju normalt sett väldigt mycket... =) Roligast va såpbubblor och fotboll.

Nu lagar Marcus pannbiff, jag ammar Minna och Max sitter och gäspar bredvid mig i soffan framför Mora Träsk. Detta visade sig bli en toppendag!! =)

Bör nämnas att jag sitter i soffan med balkongdörren öppen och har knappt sett en geting på hela dagen (peppar, peppar)!

Max somnade precis =/ Och Marcus fick precis döda en geting.... Man ska inte skriva saker här =(

Kommentarer
Postat av: Isabel

Det var så lite så, tog ju inte ens en kvart så var det klart sedan!



Jag är helt slut, längtar efter M och ska snart kasta Alva i säng.

2010-05-17 @ 19:20:21
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

heej! har glömt svara på ditt sms! :( vi leker gärna! någon dag som passar bra? vi kan inte tors och fre?

kanske nästa vecka passar bättre? kramar



2010-05-17 @ 21:31:17
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0