=)

Max hade på sig sina nya gympadojjor till dagis idag och han va uppenbarligen jätteglad för det, han sprang seriöst nästan hela vägen till dagis =) Han ville ha nya kepsen också men jag visste inte vad det va för temperatur idag så det fick bli mössan.

Gick en halvtimmes promenad i rask takt efter jag lämnat Max och sen satte jag mig och ammade Minna på bvc. Hon väger nu 5 565 vilket är snudd på exakt 2kg mer än när hon föddes, 2kg på 3 månader. Längden hade hon spurtat lite på också, 59.5 cm är hon nu =) Hon blev riktigt förbannad när hon fick sprutorna men lugnade sig snabbt och satt sen en bra stund och berättade för sköterskan om hur elak hon va =)

Isabel och Rulle kom förbi en stund efter det, alltid kul med lite skitsnack! Nu sitter jag och äter yoghurt, knäckemacka och dricker te. Känner mig riktigt frusen =( Minna fick mat direkt när vi kom hem och har sovit med tummen i munnen sen dess. Börjar nog vakna till nu dock så jag ska se til latt få i mig mitt te.

Snart dags att hämta Maxen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0