Wow!



Lillan sover fortfarande djupt i sin säng, hon har inte ens rört sig (bortsett från att hon lagt ner händerna). Men jag har kollat att hon lever =)

Jag har nu diskat, vikt tvätten och dammat av hyllorna bakom skåpsluckorna så att jag kan börja möblera om och sortera grejerna. Kommer nog möblera om hundra gånger innan jag kommer på hur jag vill ha det. Men först ska jag få tid till det också!



Sakerna står alltså inte som dom ska stå, och titta ni noga så ser ni mig speglas i glasluckorna =)

Nu ska jag väcka sjusovaren så hon hinner äta innan det är dags att gå till doktorn.

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh vad fint! :)

2010-03-31 @ 13:56:52
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guuud sååå söööt hon e!

2010-03-31 @ 14:28:27
Postat av: Isabel

Vad snyggt det blev med bokhyllorna! Ser ju mycket mer städat och prydligt ut om man har luckor och man behöver ju inte damma lika mycket ;-)

2010-03-31 @ 15:03:23
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0