Uppdatering i punktform

Max har fått tillbaks hostan och vi har påbörjat en ny medicinkur. Hoppas på en betydligt bättre natt i natt...

Jag kommer få tilbaks 2200kr på skatten, alltid trevligt! Dessutom lagom till Gotland.

Imorgon ska jag till Arlanda och hämta min syster som varit borta i 6 månader.

Jag har i några veckor haft problem med massa sår och blod i näsan. Köpte idag en nässpray med någon mjukgörande olja i. Har aldrig använt nässpray förut och måste uppenbarligen träna lite på det för det mesta rann ut igen =)

Imorgon förmiddag ska Minna till Bvc. Enligt våran våg hemma har hon bara gått upp 300 gram de senaste två veckorna (istället för 300/veckan), ska bli spännande att se vad sköterskan säger.

Jag som egentligen inte är så förtjust i rosa har köpt ett väldigt rosa nagellack som jag tycker är skitsnyggt!!

Är rädd att min mjölk håller på och sinar... Kan ju i så fall förklara varför Minnas viktökning minskat...

Max har ju fått tid för svin-vaccin på torsdag men vet inte om han får ta den iom hostan och förkylningen.

Igår firade Marcus och jag 5 härliga år! Vi åt köttbullar och makaroner till middag =)

Äntligen håller gardiner till Max rum på att sys! Inte av mig ;)

Marcus ska börja planera vårens övertid...



Nu börjar jag bli för trött för att tänka. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Överskådligt och informativt ;) :)



Har hon redan varit borta i 6 månader! Shit, tiden går fort! :)

Så är hon säkert skitbrun också.. =P



Ska ni till gotland? Vad kul?! Var när hur?



KRAM

2010-03-24 @ 08:23:33
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0