Städsugen

Hela min kropp skriker efter att få stor-stor-stor-städa och jag hade hoppats på att få åtminstone lite av det gjort idag. Men det ser inte ut att bli så mycket gjort tyvärr. Lillan verkar lite allmänt missnöjd med tillvaron idag, dock helnöjd när hon får ligga över min axel. Men då är det lite svårt att dammsuga =) Har iaf duschat och betalat dagisräkningen, alla andra räkningar blev betalda igår.
Får se om hon kanske somnar efter den här amningen. Förr eller senare måste hon iaf somna och dammsuga kanske Max vill hjälpa till med.

Hon har iaf äntligen bajsat =) Världens största lass precis innan vi gick och la oss igårkväll, efter ett totalt uppehåll sen i fredags. Är mest glad att hon valde att göra det innan vi la oss i min säng =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha verkligen!

2010-03-30 @ 18:32:38
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0