Solen skiner

Idag igen =) Underbart!!
Det ser dock ut att blåsa en del och frågan är hur kallt det är? Vi borde ju ta oss ut en sväng men jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på då. Så mycket snö som det varit i alla lekparker så lär det ju bara vara sjöar med slask... Och det är jag inte så sugen på....

Just nu sover Minna och Max tjatar om talleboddboll (eller något liknande iaf...) som tydligen betyder innebandyboll =) Tänk va härligt när snön och kylan är borta så man kan springa ute och leka med bollar och allt möjligt anant kul!!! Det har varit en underbar vinter men på tok för lång..... Nu vill vi ha sommar och sol!

Sitter och planerar lite dop vilket får mig att tänka ännu mer på sommaren.... Tänk att kunna ha balkongdörren öppen och sitta där ute i solen och läsa bok! Tyvärr kom jag ju häromdagen på vilka gigantiska getingar vi hade här förra sommaren. Kommer jag klara av det bättre i år? Antagligen inte. Jag får bosätta mig på mina föräldrars baksida.
Måste förresten påminna Marcus att begära semester, han ska försöka vara ledig i två månader under sommaren, antingen semester/pappaledig för Max eller semester/komp. Blir underbart om han får till det!!

Nu ska Max kittla mig igen, det är hans nya grej. Tillitillitill ropar han och skrattar högt =) Han får fortfarande inte till k i ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0