Sol igen =)

Har precis kommit in från min promenad efter dagislämning. Träffade på grannarna med barn som bor under oss för första gången sen Minna föddes. Mamman i familjen tyckte att hon verkade så otroligt lugn för dom har nästan inte hört henne alls. Det va skönt att höra att det alltså inte hörs så mycket genom golvet...

Nu är det dags för ett blöjbyte och en amning sen håller jag tummarna att jag får duscha. Är i stort behov av det och det finns tusen andra grejer som behöver göras här hemma så jag känner mig lite stressad. Men dusch är prio 1 sen får vi se om Minna fortfarande har ont i magen eller om hon är lite lugnare. Har hon ont så är det inte så mycket att göra annat än amma och trösta. Hushållet får vi ta hand om när vi kan helt enkelt. Men jag hoppas på att hinna diska och superduperstorstäda under de här tre dagisdagarna.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ett tips är att försöka ge henne fänkålste eller kamomillte. Fänkål är lugnande och bra för ont i magen, och kamomill är lugnande. Är bra även för småttingar.

2010-03-17 @ 10:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0