Snabbvisit

På gamla arbetsplatsen blev det eter dagislämning. Glömde dock det jag skulle lämna tillbaks och glömde också det jag skulle hämta... Så det får bli en tur nästa vecka också. Men nu har jag visat upp lilltjejen också =)

Nu äter jag kyckling/pasta-salladen från igår och sen ska jag väcka och amma Minna. Ska hämta Max tidigare idag eftersom vi ska va på Samariterhemmet 14.15. Är jättenervös att jag ska komma för sent eller glömma bort det helt och hållet. Men jag har alarm på mobilen =)
Första gången jag ska iväg själv med båda barnen, förutom till Bergsbrunna. Men det ska nog gå bra! Minna kommer nog bara fortsätta sova i bilstolen så det blir nog en lätt match.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Tänkte höra om jag kunde komma förbi någon dag och bara lämna MAx present, tror itne att den går att byta längre men det är iaf inte för liten ;-) Snarare för stor.

Är ju snorig men tänkte om jag kunde lämna den i dörrn bara!

2010-03-10 @ 17:54:06
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0