Sena

Hela 30 minuter sena va vi till dagis idag... Jag hatar att vara sen och brukar vara duktig på att inte vara det.
Men imorse vaknade Max redan 5.20 och när jag gick upp så hade Marcus gjort honom så gott som klar för dagis så då hade vi ju gott om tid innan vi behövde gå. Och att ha gott om tid när man inte räknat med det har alltid varit min största fiende... Då blir det alltid fel.

Usch va vidrigt det blåser idag =( Hade sett fram emot en skön promenad med Carro efter dagislämning idag men det va ju inte alls nå roligt väder. En liten promenad blev det dock till Brantings torg inklusive en liten omväg. Sen gick vi upp till mig och drack te =)

Det är för övrigt Marcus som lagt in mobil-bilderna när han skulle lära mig hur man gör =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi har kommit typ 5 över 9 både tis och ons. men de har samling precis strax efter nio så det blir alltid lite krystat d¨å tycker jag.

gillar inte heller att vara sen..

2010-03-04 @ 13:23:07
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0