Samariterhemmet

Ja vad ska man säga...
Troligtvis förkylningsastma, men fortfarande ingen ordentligt fastställd diagnos.
Varje gång han börjar hosta, varje "ny omgång" eller vad man ska säga, så ska vi börja med medicinerna igen. Inget annat att göra. Förhoppningsvis växer det bort och troligtvis blir det bättre nu under sommarhalvåret. Men antagligen värre igen till hösten.

Det blir allt vanligare, dom här symptomen, bland små barn sa hon. Dom tror att det har mycket med att barn börjar på dagis "för tidigt". De flesta barnen börjar dagis vid 1,5 år eller tidigare och då har dom inte tillräckligt starkt immunförsvar för alla dagis-bakterier. Så sa hon iaf. Men Max började ju hosta nästan 4 månader innan han började på dagis...

Jaja, vi skulle vara extra uppmärksamma nu under våren och sommaren om han verkar ha nån pollenallergi. OM han har det och OM han hostar av det så är det inte säkert att det någonsin kommer försvinna. Kul!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag har inte bestämt mig för om jag ska vara hemma imorrn eller inte när jag lämnat Alva, borde åka in och tanka och prova en kavaj. Hör av mig isåfall!

2010-03-10 @ 20:00:36
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: MammaBulln

men HERREGUUUUD!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! tyckte det var typ några dagar sen sist jag läste din blogg, men IKKE ;) mkt kan ända, hah! GRATTIS till lilltjejen :P hur är det emd er? hur känns det?? massa kramar till er

2010-03-10 @ 22:23:33
URL: http://fruplahn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men då finns det ju mediciner för det med. Det behöver du inte oroa dej för. Brorsan är jätteallergisk och det har blivit bättre med åren. Han har dågot dopingklassat vet jag bla.

När han blir äldre kan han ju medicinera själv. Om det är det och inte något annat obehagligt är det tur om du frågar mej.

2010-03-11 @ 07:54:28
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0