Någorlunda rent

Nu har jag dammsugit hela lägenheten med Max, känns kalasbra att få bort allt skit =) Men jag tog nog i lite för hårt för jag svettas som en gris och är helt slut i bollen. Så golv och dammning får vänta tills imorn, eller kanske ikväll om det blir nå bra tillfälle. Det märks vem det är som har städat här de senaste veckorna. Missförstå mig rätt =) Han är jätteduktig på det han gör, min karl, men det inkluderar inte dammning. Så dammat har det inte blivit på tre veckor och eftersom jag va magsjuk den helgen innan Minna föddes så kanske det till och med är fyra veckor. Då kan ni tänka er vad dammigt det är överallt och att det inte kommer vara rent på golvet många timmar heller...

Igår kväll skurade jag iaf badrummet och spritade diverse utvalda delar efter helgens bravader. Så nu är det iaf acceptabelt att ta hit folk =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0