Magknip

Verkar som att lilltjejen haft ont i magen ett par dagar nu =( Tutte är alltid en fungerande lösning, men kanske inte det roligaste att sitta om amma heeela dagen. Nu har hon precis kommit till ro och somnat i min famn efter att ha varit vaken i nästan tre timmar, rekord för hennes del nästan med hästlängder. Hoppas det inte blir något ihållande.

Sen har hon i tre nätter sovit sämre. Inte så att hon varit vaken men hon verkar inte sova lika djupt och harmoniskt. Hon ligger och gnyr och knorrar, vrider och sparkar, och letar efter tutten i sömnen. Så efter att ha sovit underbart (allting är relativt) de första tre veckorna som tvåbarnsmor så har jag nu sovit väldigt dåligt i tre nätter. Fortsätter det så ska jag ta tillfället i akt att vänja av henne vid min säng och få henne att bara sova i vagnen eller spjällsängen. Saknar att ha sängen i fred med Marcus.

Dags att ta sig till dagis igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0