Lite gjort iaf

Max somnade efter lunchen vid 11.30. Han bad om välling när jag bar honom till sängen (han har börjat göra det ibland vid middags-vilan, har ingen aning om varför. Mys kanske?) och när jag kom tillbaks med flaskan sov han redan som en stock =)
Minna sover också så jag har diskat, hängt upp en tvätt, plockat undan leksaker och vattnat blommor. Behöver dammsuga eftersom jag och barnen ska va borta i Bergsbrunna i helgen (så Marcus får plugga i fred) men Max vaknar betydligt lättare än Minna så jag vågar nog inte det. Städa badrummet kan jag iofs göra, det borde jag hinna innan lillstumpan vaknar. Vill iofs att hon vaknar nu, eller rättare sagt mina tuttar vill det!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det återstår väl att se om Minna blir jägare då ;)



Kan ju bero på att vi måste skicka det manuellt. Ofta blir det flera inlägg på en gång fast på olika datum - och då bara ett mail...

2010-03-05 @ 19:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0