Jag vill...

dammsuga
tvätta golv
damma
städa badrummet
blogga
duscha
möblera om så vi får på de sista två luckorna på bokhyllorna
ställa allt i ordning i bokhyllorna
sätta upp Max nya gardiner
lägga upp en massa bilder i bild-bloggen
bada barnen
rensa stora förrådet (igen)
rensa bland Max gamla bebiskläder och lägga undan det vi inte kommer använda till Minna
vika tvätt
åka till apoteket
betala räkningar (vill och vill....)
vattna blommorna
att Minna ska bajsa
mm mm mm



Jag har...

varit på två apotek utan att hitta vad jag vill ha
tvättat tre tvättar och hängt upp två
fått hjälp med disken =)
ammat 6 gånger sen midnatt
torkat en dunderspya från Minna
tänt ljus hos Marcus mamma (10-årsdag i fredags)
fikat.....


Kommentarer
Postat av: Mia

Tack! Önskar jag också kunde ha gjort det...

2010-03-29 @ 19:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0