IKEA

Har varit en långtur på IKEA idag.
Skulle bara ha halogenlampor till tak-spoten i vardagsrummet men plockade på mig småsaker för nästan 300kr.
Dessutom sneglade jag som alltid bort mot luckorna vi tänkt köpa till bokhyllorna. Och upptäcker att priset blivit nedsatt! Jippi! Tänker jag först men kommer sen på att vi oavsett inte har råd förrän efter Gotlandsresan i sommar. Sen råkar jag gå lite närmare och upptäcker att det står "Utgår inom kort". Jag höll på att börja grina...
Sen tog jag tag i saken, ringde och lånade pengar av mina föräldrar och min bror lånade pappas bil och hjälpte mig köra hem luckorna =) Marcus har skruvat upp fyra av sex luckor och det ser jättebra ut!!!
Superglad! =)

Den ena typen av lucka fanns det bara 5 st kvar av så det va verkligen röta att jag va där idag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

bra gjort! det suger verkligen att ringa och fråga om pengar men himla tur som sagt att du var där idag! ser gärna en bild?! ;)

2010-03-24 @ 08:14:41
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken tur att du fick tag i pengar, de har ganska mycket som utgår inom kort, tråkigt!

2010-03-24 @ 11:25:03
Postat av: Isabel

Det var jag som skrev kommentaren ovan!

2010-03-24 @ 14:35:43
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0