Grönt bajs

Googlade igår kväll och det visade sig att det kan bero på tre olika saker. Antingen reagerar hon på något jag ätit eller så har hon en infektion/förkylning som inte behöver visa sig på något anant sätt. Det tredje känns inte så aktuellt, det handlade om att hon får i sig en dålig balans av förmjölk och eftermjölk när hon ammar. Rådet för det va att låta henne amma bara en tutte åt gången så att den verkligen blir "utsugen" och att låta henne suga tills hon själv släpper och jag ammar ju alltid bara en tutte åt gången och låter så gott som allt henne suga så länge hon vill.

Det va iaf ingen fara så länge det inte är grönt jämt.

Kommentarer
Postat av: morfar till Max o Minna

Förlåt för alla kryddor i helgen

2010-03-17 @ 12:32:13
Postat av: Isabel

Vi får hoppas att det bara är tillfälligt, jag vet att barn som öter ersättning kan ha grönaktigt bajs också.



Jag är i stort sett helt frisk, Alva är också frisk det är bara M som är sjuk nu.



Jag har personalmöte mellan 9 och 11 och tänkte ifall du ville ses en stund efter det?

2010-03-17 @ 12:59:59
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0