Foton!

Har vikt tvätt och gjort mat till Max med Minna i bärsjalen. Hon protesterade högljutt i en minut sen somnade hon som en stock! Sov djupt i en timme sen började hon leta efter tutten i sömnen så då fick hon komma ut.
Så smidigt med sjalen! Men jag vågar inte lita på mig själv än, att jag har knytit ordentligt. Men det är väl en vanesak.

Ikväll åker gästerna hem och denna, lite virriga men väldigt trevliga vecka, är över. Imorn går vi tillbaks till vardagen med dagis, promenad och städning. Visserligen inte så länge eftersom det är påsk, Marcus är ledig i 4½ dagar och min morfar och Doris kommer på besök i Bergsbrunna. En underbar helg med andra ord!

Har äntligen fått upp lte foton i bildbloggen. Håller på med ännu mer men det tar sin lilla tid, tid som oftast inte finns....
Har inte fotat bokhyllorna än, väntar tills det är klart. Vi måste möblera om lite för att kunna öppna (och överhuvud taget få dit) ena luckan.

Kommentarer
Postat av: Marielle Ragvals

Hej! Hoppas allt är bra med er! Minna är såå lik Marcus, det är så kul o se! Och vad stor hon hunnit bli! Vi mår alla bra, Noa har iofs feber, men det beror nog på en massa tänder som håller på och komma... Annars väntar vi på att värkarna ska börja =) Det är ett tag kvar, jag är inne i v.37 nu, och han är beräknad till den 21/4, men med tanke på Minnas oväntade entre i världen vet man uppenbarligen aldrig när det kan ske! Kram!

2010-03-29 @ 21:01:09
URL: http://noaragvals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0