Brrr!

Nu har jag precis lagt lilltjejen i spjällsängen, hoppas hon sover ordentligt en liten stund. Det finns massor här att göra, som vanligt =) Dammsög iaf allt utom sovrummen igår, ligger lite efter så det syns inte längre idag... Men nu ska jag först ta tag i disken, Marcus gjorde sin köttfärssås igår och då är alltid köket översvämmat med disk efteråt =)

Senare ska vi iväg på Minnas läkarbesök (kl 14.00...), ska bli spännande!!

Är väldigt väldigt frusen och har varit i ett par dagar. Vårat sovrum som jag sitter i nu är svinkallt. Förvånar mig därför inte om Minna vaknar snart. Men hon har både filt under sig och över sig.

Marcus möblerade om igår kväll så nu är alla luckor på plats på bokhyllorna!! Urfint!! Ska ta en bild så fort jag vikt all tvätt som hänger på torkstället framför hyllorna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0