Bergsbrunna

Sitter och väntar på middagen medan bror Daniel leker med en hyper Max =) Toppen!

Mamma och jag gick en 2 timmars promenad med barnen till och från Ica direkt när vi kom (det tar så lång tid om man går om Sävja och dessutom låter Max knalla själv tills han inte orkar mer). Sen har jag praktiskt taget bara ammat till för en timme sen då lilltjejen äntligen fann ro nog att somna. Då passade jag på att måla om naglarna. Dom växer ganska snabbt nu men är fortfarande lite sköra i topparna sen allt filande så jag tänkte försöka va noga och måla så dom håller sig lite starkare. Har insett att jag inte har några roliga färger kvar. Målade jämt naglarna förr och hade säkert 30 olika färger och nyanser men efter gymnasiet har jag bara målat i perioder och i omgångar slängt en massa lack som torkat, utan att fylla på med nya. Funderar på att ta en sväng på stan i veckan när Max är på dagis och kolla böcker och nagellack.

Medan jag satt och ammade efter lunchen så va Max ute med morbror och mormor och gjorde snöbollar. Så idag har han fått mängder med frisk luft och mängder med stimulans så han borde somna gott ikväll. Antagligen blir det nattning precis när Melodifestivalen börjar...

Marcus stackarn sitter hemma och pluggar och pluggar.....

Daniel har förresten visat mig en sida på nätet där man kan titta på en massa filmer och massa tv-serier utan att ladda ner dom först. Toppen!!! Vet inte när jag har tiden men nån gång ibland så =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

emil var ju hos min mamma idag och de hade vari ute över en timme. jättebra :) får passa på medan snön ligger kvar...

2010-03-14 @ 04:25:42
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Vädret har ju verkligen varit underbart hela helgen!



Känns skönt att komma hem ikväll förstår jag, tycker du är grymt duktig som kan lämna hem bara sådär, jag åker till bibblan om jag behöver studiero ;-)

Hoppas det går bra på hans tenta!



Så tycker jag också att vi får försöka ses snart igen!



2010-03-14 @ 17:14:57
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Halloj!



Får man komma och hälsa på å titta på nya tösen? =)

2010-03-15 @ 12:34:27
Postat av: Moster Malin

Tillitillitill!! =D langtar!

2010-03-15 @ 22:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0