Uppdatering

Max och jag började dagen med att mysa i soffan med frukost och barnprogram. Sen har jag städat badrummet och vi har dammsugit. Sen har jag vikt tvätt, tvättat tvätt och hängt upp tvätt. Max har lekt med en ballong =)
Minna sov länge som vanligt, sen va hon uppe en stund och så fick hon gröt när Max och jag åt lunch (matlådor) för en timme sen och nu sover hon på soffan. Blir nog ingen lång sömn nu men en liten stund iaf.

Minna älskar verkligen gröten och hon blir helt tokig när hon ser skeden närma sig =) Och det mesta stannar faktiskt kvar i munnen =) Vägde henne igår kväll och enligt våran våg har hon inte gått upp ett enda gram sen sist vi va på bvc, inte så bra... Så från och med idag blir det gröt två gånger om dagen. Får hoppas att det händer lite tills på onsdag när det är 4,5 månaderskollen. Hon är iaf betydligt bättre på att ligga på mage!

Nu börjar Max bli uttråkad. Vilket skitväder! Hoppas det blir bättre till nästa vecka. Får fråga min personliga meterolog (googlade ordet för jag va osäker på hur det stavades och jag hittade olika stavningar på samma sida?? Dåligt Tv4!!).
Max är så duktig på att prata nu! Nu upprepar han snudd på allt jag säger och helt plötsligt kommer ord som jag inte sagt på evigheter =)

Jag är förkyld =( Eller allergisk. Ögonen svider och jag nyser en massa. Låter som allergi men idag har jag lite ont i halsen också så det kanske bara är en förkylning ändå.

Marcus har drygt 2 timmar och 38 minuter kvar av sin näst sista arbetsdag!! Och det är ju faktiskt en helg innan sista arbetsdagen =) Vi hade fullproppat med grejer i helgen men det känns som att det bara blir mindre och mindre som händer. Men det är ganska skönt, då kan vi fokusera på hur sjutton vi ska packa bilen till gotland... Snacka om tetris!!

Nej nu ska jag umgås lite med Max innan Minna vaknar och vill ha mat.
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tyvärr blev de fel, meteorolog ska det vara :). Vi får höras i helgen för en detaljerad prognos inför nästa vecka!

Kram

2010-06-18 @ 16:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0