Underbar dag och nu är det helg!

Massa sol, massa färg och massa spring med Max och fotboll hos päronen. Marcus jobbade sent så vi åt jättegod middag där (idag igen).

På tal om trollen Hanna, så va Max snorig och nös en massa när jag hämtade honom på dagis igår (pollen eller förkylning?) och hostade sen en sväng på natten. Men idag har det varit nästan helt borta igen så jag hoppas vi slipper hosta i natt. Jag sov riktigt riktigt bra i natt så jag hoppas på en repris! Max somnade nog 21.30 och Minna vid 23 så det borde bli lite sovmorgon imorn med.

Har inga direkta planer för helgen förutom den vanliga städningen. Enligt en tidning ska det va sol hela dagen imorn så då kanske det blir en tur till 4H-gården eller nåt sånt.

Nu är det mer än jättedags för sängen! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0