Tvärtom-natt

När jag gick och la mig vid 00 så pratade Max i sömnen massor, bland annat utbrast han "F borta mamma, mamma! F borta!". Vi skulle städa upp hans bokstavs-pussel för några kvällar sen men kunde inte hitta bokstaven F. Den ligger antagligen under soffan och uppenbarligen är det jobbigt för honom =)

Han pratade iaf en hel del i typ 40 minuter och sen fortsatte han sova oroligt med utrop hit och dit tills han vaknade och kom in till mig vid 03.50. Sen hade jag precis somnat om ordentligt när Minna plötsligt vaknar 04.30.  Så tidigt har hon inte vaknat på evigheter och ledsen kan jag verkligen inte komma ihåg när hon vaknade sist... Hon fick ny blöja och så ammade jag i min säng men hon somnade aldrig om, det har typ aldrig hänt! Så nu sitter vi här, gick upp för 30 minuter sen när jag inte orkade bli sparkad på längre.

Vilken dag det här kommer bli, antingen är jag trött och grinig hela dagen eller så kommer vi somna om någon timme, sova sent allihopa och gå miste om det härliga vädret och jag kommer vara grinig för att vi sovit bort alldeles för mycket av dagen.

Ser iaf än så länge ut att bli toppenväder!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

låter mkt bekant =P 5 är ett populärt klockslag för oss. men då har han sovit sedan 22 så då är man piggelin =/

2010-06-05 @ 07:42:18
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0