So much to write, so little time

Imorn åker jag och barnen med mamma till mormor i Norge! Har precis varit nere till bilen med blöjor och vagn. Nu målar jag naglarna, duscha får jag göra imorn.

Hade tänkt att Max skulle va uppe sent ikväll så att han sover länge i bilen men han va så trött stackarn så han somnade inte mycket senare än normal tid. Minna däremot somnade vid 22, betydligt tidigare än senaste två veckorna. Hade ju gärna sett att hon va extra trött imorn hon med...

Båda barnen är snoriga, jippi! Minna tycker det är jättejobbigt att äta och hennes ögon har varit röda och vätskefyllda hela kvällen. Typiskt när vi ska bort.

Nej, ha en trevlig helg allihop! Det ska jag ha. Fast jag kommer sakna Marcus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0