Pain

Höll på att få världens huvudvärk när jag skulle lägga mig igår men somnade iaf efter en Ipren. Idag har jag känt hur smärtan legat och grott och nu börjar den smyga sig på... Marcus jobbar till 20, troligtvis hela veckan, så det får nog bli en Ipren idag med om jag ska överleva. Max har än så länge inte somnat utan är snarare överspeedad så här är det livat vill jag lovat!

Max vaknar med växtvärk och drömmar nästan varje natt nu för tiden, han kan va vaken upp till tre timmar och ledsen mestadels av tiden. Så nu är vi lite trötta här hemma. Försov oss i morse...

Ska hitta på något att äta strax, mer än Ipren =)

På fredag åker jag och barnen med min mamma till min mormor!! Och innan dess på torsdag är det sommarfest på dagis med sång och tårta =) Det är typ 6 familjer som ska baka tårta så det blir mycket gott! Hoppas någon bakar chokladtårta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0