Oljud

Minna gråter så fort jag lägger henne ifrån mig, Max sparkar boll i alla rum han inte får och ropar mamma var tionde sekund.
Dags att laga middag, det ska bli spännande....

Nu kör han med sin radiostyrda bil istället, inge vidare roligt ljud det heller! Sov drygt 5 timmar i natt vilket är alldeles för lite för mig. Huvudvärken är inte långt borta.
Men packningen är iaf så gott som klar, berget med disk är rent och Marcus hann snabb-dammsuga innan han åkte in till jobbet igen.

Nu vill jag bara sova, vakna och åka, men riktigt så enkelt är det ju inte =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hoppas ni får det bra på eran resa! Kör försiktigt och hade det så skoj!

2010-06-24 @ 04:52:08
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0