Nervös

Minna somnade för nästan en timme sen, när hände det sist?? Har det ens hänt över huvud taget? Vågar inte lägga mig för jag bara väntar på att hon ska vakna igen. Men jag börjar bli väldigt trött så jag ska iaf gå och göra mig iordning.

Av olika anledningar blev det ingen löpning och jag missade ju promenaden för att jag skulle springa så idag har knappt mätaren rört sig =( Känner mig ful och patetisk idag. Vi åt Tacos till middag (för att fira att Marcus gjort klart årets sista deklaration) och nu på kvällen åt jag upp alla nachos som fanns kvar fast dom inte ens va goda. Och inte va jag hungrig heller. Jag i ett nötskal. Finns onyttigt hemma så äts det upp, vare sig jag egentligen vill eller inte. Därför behöver onyttiga saker vara förbjudet i min närhet men "tyvärr" är vi ju fler som bestämmer om vårat hem.
Har plötsligt också fått massa småfinnar i hela ansiktet under helgen, hjälper inte direkt välmåendet.

Nej nu ska jag in på badet. Håll tummarna att Minna inte plötsligt vaknar och vill va uppe till 02 i natt eller nåt sånt knäppt. Max hostar förresten massor så jag kommer nog vakna under natten iaf...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0