10 591

Så många steg är jag uppe i än så länge. Senaste dagarna när Max inte varit på dagis så har jag haft tur om jag kommit upp i 4000 steg =( Trots att jag tycker det enda jag gör är att springa fram och tillbaks. Men antagligen rör jag mig i för korta intervall för att räknaren ska snappa upp allt.

Idag gick jag iaf vanliga Årsta-rundan men la till ett besök hos Marcus mamma och en sväng in i Årsta igen för att köpa bröd och växtnäring på Ica. Sen satt jag ute på gården en liten stund i solen men kände att jag borde gå upp så jag hinner få lite gjort idag. Det är ju bara 2,5 timme kvar innan Max ska hämtas och räknar man bort tiden för lunch och två ammningar så blir det inte så mycket kvar... Men jag har iaf satt igång en tvätt och ska vika den som hänger uppe sen får vi se om det hinns med något mer. Vattnade blommor gjorde jag imorse, de flesta av våra blommor står ju i vardagsrumsfönstren och där blir så varmt så vattnet går åt på en gång.

Måste köpa mig ett par linnen med smala axelband och djup urringning så jag inte får så fruktansvärt ful solbränna på mina promenader =)

Dags att väcka lillan och amma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var inte dåligt!

2010-06-01 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0