(Temporary) Shutdown

Slutskrivet.

Känner nu att det bara är jobbigt att blogga. Känner mig pressad att skriva, pressad att vara intressant, pressad att vara glad och rolig, men tiden finns inte till datorn och ingenting jag har att skriva för tillfället är vare sig intressant eller roligt. Imorn åker vi på roadtrip i Norge i två veckor, kanske börjar skriva igen när vi kommer tillbaks eller kanske inte. Troligtvis inte. Men förhoppningsvis någon gång den närmaste framtiden. Den som lever får se =)

Jag är för tillfället inne i en period, förhoppningsvis kortvarig, där jag inte kan glädjas åt varken min egen eller andras lycka (och jag mår definitivt inte bra av andras olycka) så därför kommer jag antagligen inte läsa så mycket andra bloggar heller. Lite tråkigt för det känns som att bloggarna blivit sättet att hålla kontakt med folk, men jag finns fortfarande på Facebook för den som är intresserad! Och in real life så klart ;)

Ha de bäst och hoppas vi ses här snart igen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

skitjobbigt att känna sej pressad att skriva på bloggen. hoppas du känner dej mera motiveratd när ni kommer hem. skönt att komma bort!

hoppas vi kan ses någonting när vardagen börjar igen. vill ju gärna se hur stor minna blivit! :)

2010-07-31 @ 08:25:16
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Vad tråkigt att du känner så! Jag hade verkligen ingen aning, du måste vara duktig på att dölja det...

Och man behöver verkligen inte vara glad åt andra hela tiden, jag är absolut inte det jämt!

Ha det så jättebra i Norge, hoppa du blir ordentligt omhändertagen och kommer tillbaka med nya krafter!

2010-07-31 @ 12:06:55
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Marielle

Trisst att du känner så... men jag förstår verkligen att du inte har tiden, två barn är en utmaning och mer än två heltidsjobb! Jag beundrar dig som ändå kunnat hålla din blogg så pass uppdaterad jämt! Håll fokus på dina barn och din man, strunta i bloggen om det blir till en börda! Hoppas du känner att dina krafter och din glädje kommer tillbaka snart och att vi kan ses nåt! Vi kommer komma till uppsala i samband med barnvälsignelsen. Kommer den 20/8 på natten. Vi kanske kan ses nåt i samband med detta! Vi hör av oss! Stor kram till er alla från oss fyra!

2010-08-10 @ 12:14:11
URL: http://noaragvals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0