Snabbis

Jag får aldrig sitta vid datorn längre, inte mer än fem minuter iaf och då hinner jag knappt starta upp.
Därför blir det tyvärr inte så mycket uppdaterat här =(

Minna blev 5 månader härom dagen! Stora tjejen! Eventuellt håller hon på och får en tand också, men ingen utav framtänderna utan en sidotand upptill.

Idag har barnen och jag varit i Bergsbrunna medan Marcus städade dagis, lekt i pool och sol och sparkat boll och kasta freesbee. Passade även på att springa en runda när jag hade tillfälle. Med andra ord två turer på en vecka, ett snäpp bättre än en gång i veckan! =)

Marcus och jag har varit ifrån varandra fyra dagar denna vecka trots att han är ledig, lite trist men men. Han är ju ledig nästa vecka och sen jobbar han bara två veckor och sen är han ledig igen, tror jag överlever =)

Max är underbar som vanligt, han bara pratar och pratar heeeela tiden =) Har kommit in i trotsåldern litegrann men inte ohanterligt, än iaf. På tal om det måste jag nog bada honom nu, så skitiga dom blir av att springa ute! Sen får han kliande utslag på hela kroppen när han är ute naken så en dusch kanske lindrar lite... Ska ta upp det på Bvc nästa vecka.

En kort uppdatering... Inget vettigt, kommer på så mycket att skriva jämt men det kommer jag inte ihåg sen när jag äntligen får tillfälle. Sånt är livet!

Hoppas alla har det bra i värmen!

Vi har förresten 32 grader i vårat vardagsrum trots att balkongdörren och fönster i alla övriga rum är öppna dygnet runt. Inge korsdrag här inte. Sovrummet har jag inte vågat kolla i men man vaknar dyblöt i alla fall. Vårat skafferi är också över 30 grader, känns ju inte så bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0