Borta bra men hemma bäst?

Funderar alltid över det när jag kommit hem från en semester och jag kan aldrig riktigt övertyga mig om att det stämmer. Borta bra hemma bra kanske =)

Vi har i alla fall haft det toppen! Kanonväder och underbart sällskap. Massa god mat, massa steg på räknaren (blir ju tyvärr plus minus noll på vågen dock), lite alkohol, lite kultur, sol och bad (bad för några iaf). Kunde nog inte blivit bättre! Brände mig på näsan och i hårbotten och fick för första gången i mitt lilla liv soleksem (dumma hormoner) men det va inget jag led av =)

Idag har vi än så länge inte hunnit så mycket mer än att vakna och göra oss iordning, åka till Gränby och shoppa lite, hem och äta lunch och tvätta kläder och nu har Max och Marcus precis gått ut för att sparka boll. Jag ska amma Minna i väntan på att tvätt nr 2 ska bli klar så jag kan sätta igång en tredje. Sen ska vi också ut!

Snacka om att våra barn blivit bortskämda de senaste tio dagarna. Vi har alla varit ute heeela dagarna, Max har alltid haft någon att spela boll med och Minna har aldrig behövt ligga på golvet för att jag behöver göra något annat, det har alltid funnits någon som velat hålla henne =)
Det första Max sa när vi (läs Marcus) burit upp alla väskorna kl 19 igår va att vi skulle ut och sparka boll och det är det enda han tjatat om idag. Tyvärr måste man göra lite andra vardagsgrejer ibland också...

Har lämnat in min 3-telefon på lagning så ni som ringer det numret får ringa det andra om ni vill nå mig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag får solexsem varje år av första strålarna. iår var det värre än vanligt faktiskt..

2010-07-05 @ 07:23:04
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha okej. men halva den tiden gick åt till att springa över åkrar och springa runt i skogen. och passera över någons tomt =P

har dock fått vägen förklarad för mej så nu kanske jag kan ta den riktiga rundan.

vart springer du ngnstans?

2010-07-06 @ 22:27:25
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0