Virrigt

Igår när jag skulle natta Max så somnade jag som vanligt i hans säng. Innan jag somnar ordentligt så kommer jag alltid på mig själv med att vara på väg bort. Oftast kommer jag på mig själv med att sjunga vääääldigt långsamt helt plötsligt, eller totalt tappa bort mig i texten, samma text som jag sjunger så gott som varje kväll. Igår kom jag på mig själv med att sjunga "När trollmor har lagt sina elva små metspön...." Metspön??!!?!? Va sjutton gubbar fick jag det ifrån???? Höll på att garva ihjäl mig =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Haha! Jag brukar inte sjunga men känner så väl igen det där med somnandet. Så sjukt för jag har aldrig somant tidigare när jag nattat Alva men nu gör jag det!

Han börjar imorrn men kom ut hit och lämna dem istället någon dag! Det är ingen panik med dem!

2010-01-06 @ 22:35:57
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

såg att du med var torr om händerna. helosan salva, finns på ica. dyr men dryg! asbra!! :)



jag sjunger inte för e på kvällarna, skulle nog flåsa så mkt efter att ha bestigit trappan, men vet att jag brukar prata verkligen i nattmössan om jag kommer på att jag måste säga ngt när jag uppenbarligen ska sova.

2010-01-06 @ 22:50:42
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack för ett ordentligt asgarv... metspön? Jag brukar själv sjunga den sången.. men har aldrig lyckats få med några metspön... hahaha... kollegan tyckte inte alls at det var lika roliogt som jag.. antar att han kanske inte sjugnen för sina barn.. hahaha

2010-01-07 @ 10:06:01
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0