UL!

Har fått tiden för ultraljudet, 18 februari kl 8.30 =) Lite väl i sista laget tycker jag, läkaren hade ju rekommenderat ett ul i v37-38 men den 18 är två dagar in i v39. Jag hade inte ens tänkt ha en bebis kvar i magen då! ;p Nej, som sagt är jag inställd på att gå över... Men lååång väntan till den 18!!

Har precis kommit in från min timmes promenad efter att ha lämnat Max på dagis. Vi sov värdelöst i natt och är båda trötta men nog om det. Nu måste jag skynda mig att byta kläder och åka till Sara! Måste kolla vart hon bor först bara...

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad spännande! ju senare de gör det dersto mer rätt blir ju barnets storlek. Alva beräknades väga 3 kg precis i v.36+6 och när hon sedan föddes i v.40+1 så låg ju vikten på 4,2 kg istället. så jag menar att om de gör det senare så är kanske risken att det ska skiljas mycket mindre. Hoppas du förstår vad jag menar.



Ja vi kan ju höras, tror inte att jag kommer att vara sjuk men vi kan ju skjuta på det för säkerhets skull.

2010-01-19 @ 10:27:32
Postat av: Marielle Ragvals

Vilken evighetsväntan!! Men, men... den som väntar på något gott.. =)

2010-01-19 @ 20:17:59
URL: http://noaragvals.blogspot.com
Postat av: Mia

Vad kul! Även om det är ett tag kvar =)

2010-01-20 @ 08:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0