Trött, ovanligt va =)

Gick faktiskt och la mig lite tidigare igår men eftersom Marcus för en gångs skull la sig samtidigt så låg vi och pratade så klockan hann nog bli halv elva eller nåt iaf innan jag somnade. Va uppe och kissade 23.30 och 01.30, vaknade en massa gånger och vände och vred på mig. 03.45 kom Max inspringandes och jag tänkte att han kanske somnar snabbare om han får ligga kvar i vår säng istälelt för att vi går in till honom. Så jag hämtade hans kudde och han höll på att somna hela tiden men varje gång Marcus rörde sig minsta lilla ropade han hej pappa! Så vid 04.30 gick jag och kissade, Max fick en ny blöja och så la vi oss i hans säng. 06 sov han så då gick jag in till mig, Marcus va trött och behövde en massa alarm för att piggna till så jag somnade nog först 06.30. 07 kommer Max springandes igen.......

Jag som praktiskt taget bara längtade efter sängen hela dagen igår. Det får bli till att längta efter sängen idag med =)
När Max vaknade första gången tänkte jag "vilken tur att det inte är dagis idag, för så fort Max somnar om så kan vi sova så länge vi vill". Sen när han vaknade andra gången så tänkte jag "synd att det inte är dagis idag för då hade jag kunnat sova hela dagen" haha =) Vi ska iaf ha kul idag, ska ut till Isabel och Alva efter lunch. Max somnar säkert i bilen ut dit men det ordnar sig! Sen kommer tyvärr Marcus jobba över ikväll =( Om han orkar, annars måste han in imorn istället. Han ska på kurs i Göteborg mån-tors nästa vecka så alla löner och allt han normalt sätt skulle göra nästa vecka måste han göra klart innan dess...

Undrar vad vi ska pyssla med fram till lunch? Hmm, undrar vad vi ska äta till lunch över huvud taget... Vi hinner nog komma på nåt =)

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Marielle Ragvals

Jag tycker du ska försköka övertala Marcus att kolla =) såååå spännande. Ska bli intressant o se om det blir en tjej eftersom du är så inställd på det. Men som du säger kan det kanske vara bra att veta lite i förväg om det är en kille, så du hinner ställa om... Jag tycker också att det är svårt att hitta ett killnamn, vi försöker, men utan resultat. Flicknamn är inga problem, men nu är det ju med all säkerhet en kille vi ska ha så det är bara att fortsätta klura... Du måste höra av dig o meddela vad det är för kön på bebisen om ni väljer att kolla. Jag är så himla nyfiken...

Kram!

2010-01-15 @ 14:30:03
URL: http://noaragvals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0