Trevlig förmiddag men vart tog orken vägen?

Lustigt hur olika man funkar från dag till dag. Igår vaknade jag jättetrött efter en jättedålig natt men höll ändå igång med ganska så full fart till typ 21 på kvällen.
Idag vaknade jag istället ganska (allt är relativt) pigg och peppad att göra massa saker. Massa saker innebär tvättiden och storstädningen. Men efter lunchen vid ett sorterade jag tvätten och sen däckade jag ihop totalt. Nu sitter jag här och orkar knappt hålla ögonen öppna eller huvudet uppe. Huvudet känns förresten som en tjock dimma. Kanske håller på att bli sjuk? Det passar sig verkligen inte för jag måste komma igång med träningen igen efter alla proppa-i-sig-mat-helgerna....
Har iaf varit nere med första tvätten, Marcus tar den andra omgången om en halvtimme.

Förmiddagen med Johanna och Nemi va iaf jättetrevlig! Lekte lite och fikade lite mockarutor =) Hoppas verkligen inte det dröjer lika länge till nästa gång vi ses!

Ska iaf ta tag i disken strax. En sak i taget så blir nog det mesta gjort idag med! Tyvärr får vi inga gäster imorn, dom är magsjuka =( Krya på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0