Tråkig?

Jag vet att jag inte har så många läsare, knappt nån =) Men nu har jag inte fått en enda kommentar på en hel vecka! Nåt måste jag väl skrivit som varit värt att kommentera?? Eller ett svar på nåt jag kommenterat hos nån annan? Vet att jag inte skriver de intressantaste sakerna, men ändå!

Sitter och vänter på att Max överskottsenergi, som plötsligt bröt ut, ska gå över så att vi kan börja nattningen.
Är jättetrött och vill bara att det ska bli imorn istället för idag. Har inte gjort nåt jag skulle göra idag, Marcus tog alla resterande turer till tvättstugan. Diskat har jag iofs gjort men det va innan middagen så nu finns det mer igen. Vi åt för övrigt olika saker till middag alla tre...
Så imorn står det storstädning på schemat.....

Kommentarer
Postat av: morfar till max

jag läser varje dag !



puss

2010-01-05 @ 21:23:48
Postat av: pappa till Micaela



det är precis sånt vi vill läsa- kämpa på

2010-01-05 @ 21:25:04
Postat av: Isabel

Jag kollar in varje dag, brukar försöka komentera men kan säga att du inte är ensam med få kommentarer. Ser ju att folk läser iaf ;-)

2010-01-05 @ 22:28:08
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: helena

Du är inte tråkig och du skriver inte tråkigt - jag läser VARJE dag =) jag är bara jättedålig på att kommentera..... =( ska bättra mig!!!! Tack för igår, det var toppenkul!!! Kramar

2010-01-06 @ 00:09:39
Postat av: Mia

Tror de flesta med blogg känner samma sak. Skulle man enbart gå på antalet kommentarer skulle man nog stängt ner för länge sen =)

2010-01-06 @ 07:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0