To Do

Hemma har jag gjort en todo-lista med en massa grejer som jag ska pyssla med under dagis-dagarna fram till bebis behagar titta ut. Där står allt från packa förlossningsväska och lösa vagnfrågan till återkommande saker som att städa och vila =) En ganska lång men varierande lista och jag har ju ett tag på mig! Lär ju med största sannolikhet gå över denna gång med.

Idag har jag iaf diskat ur bebis-badbaljan som vi haft framme trots att vi inte använt den på flera månader. Den har bara stått och samlat damm, agerat uppsamlare till badleksaker lite då och då. Men nu är den ren och ska ställas undan tills den behövs igen =)

Bebis har förresten de senaste två eftermiddagarna/kvällarna brottats sig neråt som bara den! Är ju en lite smått obehaglig känsla... Men som jag sa förut så känns det som ett tecken på att förlossningen verkligen närmar sig =) Och jag tror jag skulle känna mig lite tryggare om denna bebis ville fixera sig, även om det är betydligt vanligare att bebis nummer två inte gör det i tid.

Imorn blir nog det enda från todo-listan en promenad då jag ska hem till Sara vid 11! Har inte setts ordentligt på evigheter och nu har hon flyttat till nybyggd lägenhet i Gränby. Ska bli jättekul! Hade tänkt gå dit först, vid Ishallen, men Marcus lyckades övertala mig att ta bilen. Men jag hinner ju knalla lite precis efter jag lämnat av Max på dagis.

Kommentarer
Postat av: Hanna

du menar i den där korggrejen? vi har bara kläder i våran och en hårborste och en spegel. smågrejerna ramlar bara igenom ändå..

2010-01-18 @ 22:05:38
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0