Syrebrist

Jag har velat ut i friska luften hela dagen idag, men varenda gång jag föreslagit det för Max så har han gnällt "nej" och sprungit och gömt sig. Men nu ska jag alldeles strax tvinga honom! Jag måste en sväng till Ica =)

Max har lekt med Duplo nästan hela dagen. Ett tag byggde vi koja genom att hänga en filt över hans lilla bord och det va jättekul en stund. Problemet är att han vill ha in mig i kojan med och det går bara inte längre. Kommerj ag in så kommer jag inte ut sen =)
Sen fick han för sig att han skulle springa fram och tillbaks i hallen med filten på huvudet som en slöja. Men varje gång han började springa så ramlade ju filten av eftersom han inte höll i den, och han blev helt förtvivlad! Slängde sig på golvet och grät och grät och grät. Livet är inte lätt när man är liten heller =)

Nej nu måste jag få luft, dags att klä på sig lite mer kläder!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Haha! Små barn, små bekymmer! Tänk om vi också kunde ha det så lätt!?

2010-01-08 @ 15:30:45
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Och tack, då vet jag vart jag ska ringa. Men det får bli på måndag, de hade ju bara telefontid mellan 8.30 och 9.30.

2010-01-08 @ 15:39:54
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

fin blogg =)

2010-01-08 @ 15:51:56
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0